Translate

duminică, 8 martie 2015

Amara mea concluzie dupa cea de-a 5 gala a '"oamenilor de Valoare"

              Amara mea concluzie dupa cea de-a 5 gala a '"oamenilor de Valoare"


                                         Motto      "Mai intai te ignora, apoi rad de tine, dupa aceea lupta cu tine, dar la sfarsit invingi"!
                                                                                                                        Mahatma Gandhi


               Constanta, anno Domini 2015, luna februarie, ziua a 7-a 


               Cand rostesti cuvantul "valoare", automat te duci cu gandul spre elita!
Si, fara sa ma inalt (deoarece nu-mi sta in fire), Spitalul privat Isis a dat dovada de aceasi "linie unica", cu care m-a obisnuit!
Dar, ca sa nu ma catalogati ca fiind necivilizat, carcotas, vreau sa va impartasesc anumite lucruri, fapte si intamplari ce mi-au placut cat si anumite aspecte ce, fara sa exagerez, n u am inca acea capacitate de a le accepta sau de a le intelege....

A 5-A EDITIE MI S-A PARUT UNA IN CARE S-A INCERCAT SCHIMBAREA FORMATULUI PRIN ADAUGAREA DE PREMII DE EXCELENTA, IN AFARA CELOR 10 BINECUNOSCUTE! Aceasta idee in sine a fost si este in continuare una laudabila!

 Cu mult entuziasm, datorat atat firii mele cat mai ales Dumneavoastra, cei ce m-ati nominalizat pentru a treia oara consecutiv in cadrul acestei gale am participat, activ, fara a dezarma sau a capitula si in sera Galei!
Desfasurata in Sala Casei dse Cultura a Sindicatelor,, cu foarte mult fast, gala s-a dovedit mai degraba o ...recompensarea a celor mai eficienti si merituosi dintre cei propusi.
Decorul, sunetul, discursurile prezentatorilor, toate au fost analizate cu mare atenție ca evenimentul din această seară să fie memorabil.
Nu ma voi "lega" de emotiile tuturor, de aceasta componenta fireasca prin care , unii au trecut cu brio...iar altii au reusit doar sa-si pregateasca "de acasa" niste discursuri cu idei bune!

M-am bucurat si chiar m-am simtit pe deplin onorat sa fiu printre personalitatile marcante,alese ce au fost nominalizate in acest an!
Insa, fara sa devin patetic as avea si ceva de adaugat, la "rece"!

Va scriu pentru inceput din prisma evenimentului in sine ce, an de an se cam repeta!
Ca in orice intrecere exista modalitati oneste si unele mai putin "ortodoxe" in a reusi...
De aceea, din anumite motive (numai de unii stiute), au existat si ...(din pacate) vor exista si favoriti dinainte stabiliti!
De ce credeti ca ar trebui amintit acest lucru?
 Simplu...La unele din categorii, prin modalitatea de a nu veni sa si ridice premiul, laureatii au trimis apropiati care ori au citit mesaje (varianta corecte, onesta) ori au (scuzati expresia) debitat prostii, cu mare sambure de adevar ( "a castigat datorita faptului ca a colorat cluburile, a facut expozitii de caricaturi in mijloace de transport si a reprezentat Constanta printr-o fundatie care se implica total...")
Daca, prin aceste argumente, publicul constantean a consfintit castigatorul, atunci, fara sa cedez, pe viitor, in cazul unei noi nominalizari, cu parere de rau ma voi autoexclude din acest simulacru cu...valente intelectuale!
Sunt dezamagit ddeoarece nu ca nu as fi luat (meritat) eu acelpremiu, ci prin acest gen de justificari si discursuri mi-am cam dat sema ce urmareste atat societatea multilateral dezvoltata cat mai ales forul "specializat" al Sptalului privat Isis!

Poate ca asa se incearca "primenirea" societatii, promovarea unora in fata altora etc etc
Poate ca asa, daca bine imi aduc aminte, pe scena Casei de Cultura au urcat si reprezentantii CJ Constanta (nu-i mai pomenesc numele ca sa nu va mai enervez) ce acum se afla intr-un regim de "insanatosire" morala si cauta sa fie si sa dea ...explicatii despre furturi, bani, influenta putere etc
In fine, fiecare cu ale sale...
Dar,alt aspect m-a determinat sa scriu aceste lucruri, fara sa ma ascund si fara sa-mi fie frica de eventualele comentarii sau repercusiuni!

Pentru a treia oara am inteles ca eu "nu fac parte din...elita" lor, a celor ce se vor a fi OAMENI DE VALOARE!
Asa se vrea!
Schimband un pic tonul, fara sa am vreun graunte de conspiratie in mine as dori sa cunosc si ADEVARATE MOTIVE ale celor ce mi-au dorit ..."locul" secund!
Nu vreau sa-i arat cu degetul sau sa ma inflamez degeaba!
Stiu ca exista un grup de "oameni de bine" ce au avut grija ca in aceste doua luni totul sa mearga...struna!"
Baietii ce ne monitorizeaza atent si, cu aceasta ocazie le urez "toate cele bune" , cu siguranta stiu dinainte...rezultatele! 
Si chiar anuleaza voturi valabile si "umfla" altora voturi ireale...Aceasta este societetea de tip "Big Brother" in care , zi de zi traim si incercam sa fim...oameni! Valoarea lor e data arbitrar...
Numai Bunul Dumnezeu cunoaste valoarea fiecaruia, individual! Oricum, mascarada va exploda!CREDETI-MA PE CUVANT!!! Nu trebuie lasati deoarece aceasta platforma mincinoasa se afla deja la a 5-a editie! 
Prea mult fariseism, prea mari fraude...
 
Si, grosolania cu care soft-ul (sau "baietii" de la "pupitrul de comanda") au operat  ma va determina, ca pe viitor sa procedez in A ARATA CU DEGETUL si chiar de a face o anti-campanie! 
Deoarece,din surse demne de incredere am aflat ca acest Spital privat Isis si mai ales platforma Oameni de valoare sunt rodul unor privilegiati ce-si doresc sa perpetueze atat aroganta cat mai ales imaginea de "stalpi ai societatii"! 
Si, daca ar fi realizat-o in MOD CORECT SI CINSTIT,i-as fi aplaudat! Insa, realitatea ii contrazice flagrant!!!


Inchei cu speranta si multumirea ca , DACA nu ati fi existat, Dumneavoastra, toti cei ce m-ati ajutat , m-ati apreciat si votat zi de zi eu nu as fi fost nici macar nominaliza!

 Dumnezeu sa va rasplateasca eforturile! 

In numele tuturor, daca v-am gresit, daca v-am jgnit, daca v-am adus vreun prejudiciu de imagine, cer scuze si promit ca asa ceva NU SE VA MAI INTAMPLA!

Am cautat sa obtin o recunoastere  vremelnica, uitand de acel citat biblic , atat de profund, ce imi place sa-l amintesc mai mereu :" In lume necazuri veti avea, dar nu va temeti, Eu am biruit lumea!" ( Ioan 16, 33 )

Plin de recunostinta, profund impresionat,ma-nclin in fata fiecaruia dintre Dumneavoastra, nu inainte de a va multumi ca ati fost si veti ramane APARTE, in sufletul meu,stiindu-va asa cum si eu imi place sa cred ca sunteti CU ADEVARAT!!!!
Veti ramane MEREU MINUNATI,pastrand un loc aparte in inima si-n sufletul meu!  


                             Zadkielix alias Prof. Dr. Daniel Mihai 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu