Translate

vineri, 29 martie 2013

Partener media in SuperBlog


Articol scris pentru Etapa 14 a concursului :



Tema a fost propusă de :

                           



   Iată că s-a apropiat linia de finiș a unui concurs de mare ținută.Da, recunosc deschis că a meritat!
Mulți ar spune cu nonșalanță….punct și de la capăt! Acest lucru nu are decât să mă bucure, deoarece o asemenea provocare , în sensul benefic nu am mai cunoscut.
Și parcă nimic nu pare mai frumos decât finalul, acea ultimă impresie ce se atribuie oricărui participant.
Fiind vorba de un asemenea gen de concurs intitulat „Spring SuperBlog 2013” ,ca partener media  am apreciat aspectul legat de organizare.Mai mult decât atât,prin ineditul temelor propuse , uneori mi-a lăsat impresia că ar fi destinat exclusive femeilor…Dar,trecând peste acest aspect mă consider fericit de faptul că până la urmă am reuşit să-i fac față şi să nu abandonez.
Consider că nu am încă șansa de a fi printre actualii laureați.De aceea, această ediție a constituit prntru mine o acomodare la rigori, teme etc
Sper să acceptați și să vă placă această mărturisire sinceră!
Dacă aș lucra în domeniul mass-media mi-ar face o deosebită placer să promovez tot ceeea ce consider eu că…ar fi frumos.
Chiar aș visa cu ochii larg deschiși la acel moment în care orice zi obișnuită ar necesita o muncă de teren, adică nevoia de a mă plimba mult, de a vizita, de a fotografiea tot c ear constitui un posibil subiect, de a scrie si de a face cronici la evenimentele culturale, concerte, spectacole și festivalur la care particip,atât în postura activă cât și în cea interpretative
Recunosc dintru început că aș avea ce anume să relatez, ce anume să observ deoarece toate deplasările îmi trezesc anumite impresii , senzații din călătorii.
Și nu m-aș limita nici la acest aspect . Poate că sunt prea individualist, dar în a recomand locuri deosebite din patria noastră și chiar a scrie despre lucrurile simple și frumoase ale vieții, despre actiuni de voluntariat sau campanii umanitare mi s-ar părea o muncă ce implică responsabilitate.
Iar dac-aș fi partener media, aș promova foarte mult SuperBlog în rețelele sociale – Facebook, Twitter – , în blogosferă desigur (prin bannere, linkuri).
De asemenea, o alta modalitate de promovare pe care as mai incerca-o ar fi concursurile. Primii  patruzeci înscriși cât și ocupanții cu același număr  în concursul SuperBlog ar merita castiga instant câte un premiu, bineinteles daca duc la bun sfarsit competitia si participa la toate probele. Iar pentru utilizatorii de pe Facebook, ar merge organizat la fel, un concurs cu tragere la sorți pentru cei care dau like&share la link-ul de postare care anunță finalul acestui semi-maraton de blogging, adica pentru cei care promovează pe profilul lor de facebook concursul SuperBlog.
 Cu mulțumirile de rigoare,
                   Zadkielix alias Prof drd.Daniel Mihai


2 comentarii:

  1. Salut!
    Ai un blog interesant, am inceput sa-l urmaresc. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/
    si daca ai placere sa ma urmaresti...
    :) O primavara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc frumos de apreciere, distinsă dmnișoară!

    RăspundețiȘtergere