Translate

joi, 7 martie 2013

O posibilitate asupra frumuseții pielii perfecte


   Într-adevăr a venit și primăvara mult așteptată.Parcă-i auzim pe cei mici fredonând, cu glasurile lor suave angelice "Vine, vine primăvara/ Se așterne-n toată țara..."
 Totul renaște fără să ne imaginăm. Iar, dacă tot am adus discuția despre imagine, atunci să-mi permiteți să abordez și eu un aspect.
Pentru început vreau să fixez și să apelez la imaginația Dvs.Imaginați-vă că am avea atâtea resurse materiale încât am deveni sătui de...metodele tradiționale, transmise din moși-strămoși ce recomandau o serie de principii, soluții destul de radicale și mai deloc la îndemână pentru multe reprezentante ale sexului opus. Mă voi limita la faptul că orice amestec de ierburi ar fi...benefic tenului, ar avea efect etc
Să nu vi se pară bizar...Dacă fiecare dintre noi are propria sa originalitate, de ce nu am avea și propria sa imagine exterioară? Și când am proiectat-o, de ce nu ne dorim să o punem în valoare.
Imaginea noastră despre aspectul fizic ar trebui să conteze.Iar prima impresie este cea legată de...calitatea, frumusețea, rezistența pielii.
Totodată apar și aspectele îngrijirii și menținerii la parametrii optimi, satisfăcători a epidermei.Estetica oricărui salon recomandă o piele catifelată și lipsită de pilozitatea nedorită.Aici, cu voia Dvs fac o paranteză și îmi exprim un sentiment de nedisimulată satisfacție la gândul că ființele noastre dragi pot să arate și să aibe grijă de propriul lor look.
 După cum se știe, în acest sezon fetele, femeile doresc o înnoire a aspectului.Nimic din aceste lucruri nu mă deranjează.Dar, există totdeauna un aspect mai puțin luat în serios-timpul.
Sunt de acord cu faptul că timpul este cel mai prețios lucru al omului contemporan. În acest permanent "du-te-vino" în care oricine se angrenează, sfaturile oricărui estetician sau stilist ajută enorm.
Fiind pasionat de artă și frumos am descoperit o nouă formă de a avea timp.Este vorba de această tehnologie ce facilitează până și bunul gust.
Da, priviți-l mai de aproape.Mintea umană a putut concepe o asemenea bijuterie.
Cunoscând aceste aspecte (descrise de mine mai sus) l-aș achizționa ăn secunda următoare. Iar această idee poate să se metamorfozeze într-unul dintre cele mai practice cadouri ce se pot oferi!
Corectați-mă dacă greșesc... 


De aceea, i-aș dărui  cu cea mai mare bucurie viitoarei mele partenere, o informare ,la oferte ce includ gadgeturi cu adevărat  revoluționare ce duc la o epilare definitivă.
 De ce anume? Răspunsul vine oarecum logic!
Să vă explic succint...Reiterez ideea conform căreia frumusețea exterioară este legată de imagine. Iar imaginea este dată de primul accesoriu vizibil-pielea.
Iar dacă am cugeta mai îndelung,ce poate fi mai atractiv decât un aspect natural al pielii?
Acum, să nu vă întristez cu un aspect ce-l consider mai aparte, dar ceva mai deranjant.Este legat de...acele stabilimente, denumite pompos saloane de înfrumusețare.
Deoarece am observat că acest obicei de a frecventa saloanele de înfrumusețare a devenit o modă recentă, în care reprezentantele Evei au impresia că ar fi niște răsfățate, niște privilegiate ale sorții...
Cunoscând și luând în serios acest aspect, printre prietene și cunoscute voi lansa acest minunat și eficient set de promoții ce dă o notă practică oricărui fel, modalitate de îngrijire personală.
Iar tot ceea ce este etichetat ca fiind un apanaj al metodelor tradiționale, acelea în care durerea face ca o veritabilă ofrandă adusă frumuseții...AR TREBUI SĂ O UITE MÂNDRELE NOASTRE DEFINITIV!


    Menționez faptul că acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2013.
 Vă mulțumesc pentru atenție și răbdare și sper ca acest punct de vedere să fie preluat de cât mai multă lume.
 Cu deosebit respect,

                                               Zadkielix alias Prof drd. Mihai Daniel


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu