Translate

miercuri, 20 martie 2013

Costumul de baie și vacanța perfectă



Introducere
O componentă importantă a producţiei Jolidon o reprezintă costumele de baie și produsele complementare lor. Colecţia de costume de baie Jolidon ilustrează trei valori de bază ale brandului: inovaţie, originalitate și calitate impecabilă a produsului. Aceasta se adresează atât celor pentru care costumul de baie are un rol pur funcţional, cât și celor care îl folosesc pentru a-și „declara” personalitatea.


Conținut
Într-o dimineaţă de vară primesc un pachet frumos ambalat pe care scria,,, “Vacanţa perfectă”.
În cutie, după ce o desigilez descoper un costum de baie şi un bilet de la cineva foarte drag  cu următorul mesaj: Ghici unde plecăm mâine?
Am rămas șocat la început.
Adevărul că am avut o adevărată revelație.Nu mă așteptam să primesc din partea (am aflat ziua următoare) verișoarei asemenea lucru...
Culoarea exotică m-a trimis cu gândul la o aventură cu pirați, cu o insulă asemeni lui Johnny Depp.
.
Cu câteva săptămâni înainte, la recomandarea unor buni prieteni, am aflat de un paradis aproape tropical, cu palmieri, plaje întinse, baldachine răcoroase şi delicii fără cusur. La câteva ore de casă mi-am planificat o experiență în minunata Antalya! După jeanşii-pyramid, guma Turbo şi bomboanele TopiTop, descoperiserăm serviciile turismului made în Turkey!

Paradisul promis se numea Pirate’s Beach şi ne aşteptam să fim primiţi într-un decor de poveste, cu Johnny Depp, Orlando Bloom şi Marcel Iureş (da, şi el a jucat în Piraţii din Caraibe) vecini de bungalou.
Și chiar așa a fost!Iar verișoara mea nu a ezitat să poarte de la acest brand respectat numeroase ținute lejere, de baie, unele chiar provocatoare...

În fine,am rămas şi am avut una dintre cele mai frumoase vacanţe petrecute vreodată.

Am spus și am insistat enorm să plec alături de cea mai bună și de încredere verișoară deoarece recunosc că în prezent poveștile cu pirați mă fascinează.Am încî imaginea lor, a piraţilor!Stați liniștiți....erau doar din plastic, cu sutle!!!

Ce mai așteptam?
O plajă întinsă? Desigur... Plină de locuri de joacă pentru copii.

Poat că mă veți invidia....Erau din abundență și baldachine răcoroase ce erau un răsfăț de nedescris, mai ales după ora prânzului. Din plin  exista un nucleu dur ce gusta relaxarea. Cu bone, bunici şi mămici întinse alături de puşti de la o lună până la maxim 5 ani.

Iar mâncarea era chiar foarte bună, cu un bufet enorm situat la mijlocul ,ini-stațiunii, special amenajat pentru toți.

M-am bucurat enorm deoarece am găsit destui prieteni,mulţi copii.

Iar una din distracții era pe toboganul mare de apă , unde fără să vrei cădeai uşor la vale şi ajungeai în piscină mereu în braţe cu minim 3 prieteni, foarte fericiţi că am făcut trenuleţul.

Iar într-o vacanta pe o insula exotica nu poate lipsi plaja. In ceea ce priveste plajele Antalyei aici am găsit plaje foarte populare pentru standardele ridicate, cu ape deosebit de limpezi si temperaturi placute. Dar pentru cei ca mine ce iubesc nisipul trebuie spus ca acestea sunt cu pietricele, iar confortul nu este primul cuvânt la care sa mă stressez. 
Uneori, când închid ochii, îmi amintesc de pe insulă doar boarea sărată care îmi mângâia chipul în serile de vară, când mă plimbam pe malul oceanului. Alteori, revăd cu un dor neţărmurit imaginea oraşului luminat de la picioarele mele, din fiecare seară a şederii pe insulă, când mă îndreptam dinspre bucătărie spre terasa hotelului...

Acest articol a fost scris pentru pentru Spring SuperBlog 2013!

                                      Zadkielix alias prof drd Daniel Mihai

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu