Translate

vineri, 15 martie 2013

Barcelona – Mare, soare si Gaudi



Introducere:
Costa Brava reprezinta zona de nord, cu statiuni pe plaja, de langa Barcelona.
Din statiuni pana in Barcelona se poate ajunge cu trenul in maximum 30 de minute, in fiecare ora plecand mai multe trenuri.
Un pachet cu charterul pe Costa Brava reprezinta posibilitatea de a imbina un concediu de relaxare cu unul de vizitare a orasului Barcelona.

Conținutul propriu-zis

La ce oare mă poate duce gândul când aud de Barcelona? 
Îmi doresc foarte mult să ajung într-o zi să vizitez pe îndelete acest oraș deoarece consider faptul că posedă mai multe nuanțe de autentică aristrocrație.
Încă n-am avut ocazia sau șansa de a vizita acest oraș.Sunt foarte multe de remarcat, de vizitat (așa cum un prieten mi-a relatat).
 Ghidul de călătorie recomandă numeroase locuri.Stând și răsfoindu-l mi-am întocmit un plan ipotetic în care am inclus obligatoriu o vizită la celebra catedrală a lui Gaudi cu supra-solicitata Sagrada Familia (zilnic mii de turiști rămân impresionați de vizită) , relaxarea în Park Güell, monumentele din oraşul vechi, stadionul Camp Nou şi tot ceţine de FC Barcelona, Montjuic sau chiar încercarea unor cumpărături prin complexul La Rambla sau cel de la El Corte Inglés.

Istoric vorbind, orașul s-a conturat prin secolul XIX inainte de Hristos, iar geografic, este casa a aproximativ cinci milioane de suflete care locuiesc în zona principală dar și în partea metropolitană. 
Împrejurimile acestuia sunt impregnate de stilul lui Gaudi, marele architect născut aici și care a revolutionat domeniul prin creatiile sale non-conformiste, centrate pe viata si trio-ul oameni-plante-animale.
Iar cum orice fel de posibilă aventură înseamnă automat un risc, pe viitor voi conta în această excursie Barcelona pe niște adevărați profesioniști.Revenind cu picioarele pe pământ,am decis să ilustrez muzical , asemeni unui prewiew (mult dorit).
“Barcelona” este un superb cântec interpretat de solistul trupei Queen, Freddie Mercury alături de o adevărată solistă de opera-soprana  Montserrat Caballé. Cântecul a fost lansat in 1987 in orasul lui Gaudi și a reprezentat unul dintre cele mai mari hituri din cariera solo a lui Mercury. Dupa moartea lui Mercury, cântecul s-a auzit la deschiderea Jocurilor Olimpice de vară din 1992, fiind neoficial imnul acestor întreceri sportive.


Experiența fabuloasă pe care o pot trăi prin Barcelona poate fi realmente un motiv în plus de a bifa și pune totodată în practică acest vis frumos.
Iar cum soarele și marea nu pot lipsi din preferințele mele,mi-aș dori să prind o zi de plajă pe celebra și totodata legendară Costa Brava.


Menționez pe final că acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2013.

                         Cu mulțumiri și speranțe,

                  
                                          Zadkielix alias Prof drd.Daniel Mihai


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu