Translate

miercuri, 9 februarie 2011

Raiul exista!

Dovezile privind existenţa vieţii de după moartea trupească sînt copleşitoare, iar numărul lor sporeşte pe măsura trecerii timpului. Iată numai cîteva dintre cele mai uluitoare cazuri şi relatări de acest gen tratate pe larg în presa din lumea întreagă.

"Eu am văzut cu ochii mei şi tot nu-mi vine să cred", afirmă medicul chirurg Thomas McIntyre din Howick, Noua Zeelandă, şeful secţiei de chirurgie de la spitalul St. Paul unde doamna Kelly a încetat din viaţă - temporar, e adevărat. "Inima ei nu a mai bătut vreme de 25 de minute, şi toate semnele vitale dispăruseră.
Nu aveam nici o îndoială că pacienta noastră murise", povesteşte dr. McIntyre. "Am încercat să o reanimăm, dar zadarnic. Tocmai cînd ne hotărîserăm să renunţăm, brusc, femeia a deschis ochii şi a început să spună cu un ton clar că tocmai fusese în rai şi şi-a susţinut afirmaţia arătîndu-ne aurul pe care-l ţinea într-o mînă".

Doamna Kelly îşi aminteşte şi astăzi neobişnuita experienţă: "În timpul operaţiei am ieşit din trupul meu şi am început să merg printr-un tunel lung. Cînd am văzut la celălalt capăt o lumină albă, foarte frumoasă, mi-am dat seama că o să ajung în rai", mai afirmă femeia, adăugînd că acolo s-a întîlnit şi a stat de vorbă cu un bărbat care ar putea fi Mîntuitorul însuşi

                                      
Acel bărbat a luat un pumn de aur de pe jos şi i-a spus să-l ducă pe Pămînt ca dovadă că raiul există. Uimit, dr. McIntyre afirmă că nu are încotro şi că trebuie s-o creadă pe pacienta sa întoarsă din moarte:
"Eram într-o încăpere sterilizată, o sală de operaţii şi doamna Kelly nu ar fi avut de unde să ia acel aur decît din rai". În prezent, aurul cu pricina este încă supus la diferite teste de expertul în metale preţioase Donald McVey, care afirmă că este cel mai pur aur pe care l-a analizat în cei 31 de ani de carieră.

2 comentarii: