Translate

luni, 28 februarie 2011

Final de luna Februarie

 A trecut oarecum destul de rapid si aceasta luna Februarie.
Cum era si firesc, pentru toti cunoscatorii, admiratorii si prietenii ce-mi fac o deosebita placere ca ma cunosc (din simplul fapt ca ma urmaresc citind pe-aici) a TREBUIT sa dau o explicatie!
Din politete as dori doar atat sa adaug!Sa nu credeti ca am parasit aceasta platforma bloggeristica din motive ca nu as mai fi avut ce anume sa observ, sa comentez etc....
 Timpul alocat informarii, culturalizarii sau al finisarii (rafinarii) e intotdeauna acelasi!
De aceea, regasirea placerii de a asterne in scris, concis si la obiect e una cu adevarat IMENSA!
 Si, ca sa nu mai existe dubii (fara sa mai raman dator cu explicatiile) am sa va dezvalui si motivul absentei...
 In tot acest timp m-am ocupat cu lucururi asa-zis mai serioase, mai nobile ce nu prea suportau amanarea.Tehnic vorbind nu a disparut nicmic! Nici macar acea doza de spectacol inedit, de neprevazut ce coloreaza orice fel de existenta, indiferent de epoca!

      

De aceea, cu acea speranta in valorile adevarate, necalomniate si ce tin de Bine, Adevar si Frumos, permiteti-mi sa va urez un inceput de Martie a anului 2011 plin de ganduri alese!
      
                                       Zadkielix alias D.M



Un comentariu: