Translate

marți, 2 noiembrie 2010

Concurs Kamikaze de încurajare a lecturii la om 2 Noiembrie

Concurs Kamikaze de încurajare a lecturii la om 2 Noiembrie

Va veni o zi, asta e sigur, cînd Mariean Vanghelie care este își va scrie memoriile care vor fi. Scrie cîteva rînduri din memoriile lui Vanghelie despre noaptea în care Geoană a fost președinte al României (sau despre orice altceva) și trimite-le la redactia@kamikazeonline.ro (sau postează-le direct pe site).

Cele mai bune memorii ale lui Vanghelie vor fi premiate cu o carte de la Editura Nemira: Gnoza. Enigma Templului lui Solomon, de Philip Gardiner.


Si…asa cum sunt eu,un sufletist si jumatate, imi curg lacrimile de ciuda cum s-o intamplat neprevazutul acesta hain!


Chiar si de pe acum, parca rememorez fara nicio intarziere,cum se facea in noaptea aceeea magica…Doamne Dumnezeule parca eram si mergeam ametit de gustul victoriei ce plutea in aer si…e real… imi amintesc de cum am scos sampania de la rece, am spalat pe jos cu mopul la partid…Nu de alta da ca sa fie curat si i-am chemat pe totii care erau acolo, am urlat de fericire si m-am crezut ca voi fi prim-ministru!


Unul corect, inteligent si european pe deapsupra…deoarece am toate calitatile necesare, de pe persoana fizica, de la presedintele nostru scolit si mult mai integru decat marea ..majoritate a tuturor celor ce l-au crezut a fi si a iesi presedinte!




Zadkielix alias D.M

Un comentariu:

  1. jioana: am invins
    vanghele: am infrant

    la mine pe blog despre cum a crapat Mihai Chitac...altul care a scapat de bratul scurt si firav al justitiei sodomizate de Iliescovici!!!

    RăspundețiȘtergere