Translate

vineri, 10 septembrie 2010

Abureala cu SOV

  Cred ca FIECARE DINTRE noi a aflat cine este si ce s-a intamplat cu SOV...
 Imi vine sa urlu de ...nimic! Pai cum altcumva?
 Credeti ca nu sunt cat de cat rational si nu-mi dau seama in ce stat ma aflu?
 Credeti ca SOV nu are parghiile necesare de a scapa?
 Nu are o intreaga armata ce va lupta cu disperare ca sa -l scape?
 Sau suntem atat de limitati si ne delectam cu acest fin joc, oarecum psihologic al Puterii?
....


Pai, daca a vazut toata lumea ce anume declarau  cei incatusati, mai bine ne-am reimprospata memoria...Nu? Cand ma refer la cei incatusati, ma refer la cei cu bani incatusati, nu la orice neica nimeni pentru ca la ala nu vine nici o televiziune sa-l intrebe de sanatate....
 Corect?



Ei bine, toti cei cu bani declara, atunci cand sunt cu bratari politienesti la incheieturi, urmatorul lucru: “Am incredere in Justitia din Romania!”

Cum va simtiti acum doamnelor, domnisoarelor si dvs domnilor?
 V-am trezit din amorteala?

Dar...sa revenim cu ...picioarele pe pamant! Scandalul e doar o pacaleala, la debut de toamna!
Acum, sa vorbim si de ceva incredere...Ce incredere?
Sau despre increderea ininginerii financiare, in improvizatii, in speculatii de orice natura, cu siguranta SOV ar fi chiar un lider autoritar!
Pe cuvant!
Dar cu increderea cum ramane totusi?Sau reformulez mai e cazul sa avem asa ceva in vreo institutie de-a ...statului?




Si de ce n-as avea incredere in Justitia din Romania? Doar si Justitia, ca si Politia sau celelalte organe incompetente din Romania, si "functioneaza" numai pe arginti, adica ...e pe bani, si nu oricati (vorba bancului..."multi da prosti...')
 Asa e in rRomanica asta
Ai bani, dreptatea e de partea ta, a celui ce trebuie sa iasa imaculat, nu?
 Haideti SOV, nu va ascundeti si nu plangeti acum!
:))
Dar parca ceva imi spune ca se mai poate! S--A AJUNS INTR-UN STAT CIOCOIESC SA FIM TRATATI CA NISTE MAFIOTI...INTR-UN STAT CE PROTEJEAZA MAFIOTII, CHIAR LE OFERA TOT SPRIJINUL SI TOATE CONDITIILE!
"Numai respect"...ne da Statul si ne mai arunca in fata cate o victima doua ca sa avem ce discuta si ce avea..."in cupola circului..." pentru o anumita perioada!
 Parca mi-e si scarba sa reiau povestea, fara a suferi de niciun fel de scenarita.. Decat sa-i vad mutra aia dezordonata, mergand stramb ( Dumnezeu niciodata nu doarme, SOV!!!) MAI BINE V-AS LASA sa va antrenez la un joc.
 La un fel de pariu... Cam cata vreme se va vorbi de SOV?
 Oare nu va scapa ca si alti moguli, alti oameni "harnici", "onesti"..."grei"?
 Nu va cenzurati raspunsul inca si nu va las niciun fel de lacrima sa va inunde ochii...
Si totusi a comis-o atat de evident incat nu te poate scapa nimeni, atunci CAND TE GANDESTI CATA LUME A FRAIERIT si va "scapa", deoarece va iesi chiar  dupa cateva luni “pentru ca nu suporta regimul de detentie”)
Iar el are nevoie doar de toate conditiile  de hotel pana uita toata lumea de tine, dupa care va fi eliberat intr-o noapte pentru buna purtare....





Eu nu-mi fac absolut nici o grija ca Vantu va face puscarie. Asa cum m-am linistit si nu mai sper ca Remes , Nastase, Voicu etc  sau naiba mai stie cine. Nu vor face puscarie sau, daca prin absurd nimeresc vreun judecator cinstit, vor face puscarie in conditile enumerate mai sus: telefon, televizor, saltea relaxa, mancare buna, doar un coleg de celula si ala tot asa de bogat sau educat. Si asta pentru ca ei sunt singurii care au incredere in Justitia din Romania.
 Aveti ceva de replicat?
 Aveti ceva de comentat?
 Va astept...
 Ard de nerabdare....
                                                           Zadkielix alias D.M


P.S


Eu nu am incredere IN MAFIOTI si in acesti trepadusi cu nume de centauri, cu apucaturi de suti si defecte "profesionale" propice talharilor...

 Ascultati si dedicati aceasta melodioara "prietenului" NOSTRU, SEMENULUI NOSTRU aflat in suferinta SOV:


:))


 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu