Translate

miercuri, 25 august 2010

Concurs Kamikaze de încurajare a lecturii la om

Concurs Kamikaze de încurajare a lecturii la om

 Buna ziua stimata redactie Kamikaze!
 Avand in vedere cele intamplate, am considerat sa iau atitudine!
 Sansa mi-a fost oferita de dumneavoastra!
 In concluzie,poemul care va vorbi despre această bătălie istorică poate fi intitulata (fara falsa modestie)-"Palma si pumnul ferm prezidentiabil"!
  In rest, sa auzim numai si numai de bine!

P.S
 Am "tratat" acest subiect , in mod aparte si pe blog-ul meu.
Adresa unde am postat cate ceva este
 http://danielix-danielix.blogspot.com/2010/08/categoria-prezidentiala-pumnul-si-palma.html

   Un sfarsit de vara superb va doresc, plin de reusite!

                       Zadkielix alias D.M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu