Translate

joi, 1 aprilie 2010

Pacaleala RATB-ului mai altfel de 1 Aprilie

Pacaleala mai altfel de 1 Aprilie s-a produs!
 Am asistat siderat la cee ace ,in dimineata zilei de 1 Aprilie, in Joia Patimilor mi s-a dat sa vad...
 Greva RATB-ului nu a fost decat un mare balon de sapun!
 Insa, unul destul de suparator pentru majoritatea bucurestenilor!
 Ma felicit ca nu am fost in Bucuresti zilele acestea! Nu ma consider norocos, atunci cand stau in aglomeratie!
 Si nu mi-au dat sa aud asemenea discutii "filosofice", cu tenta de scandal, fara a fi purtate civilizat!
 Am pe final o singura idee, asemeni unei reflectii, fara a fi directionate!
 DE CE NU se CONCEDIAZA IN GRUP  CEI CARE CER PRIVILEGII SI NU DREPTURI ? Romanii trec prin aceasta criza mai mult decat pe branci!
 Nu credeam ca unii dintre noi au atatea si atatea pretentii! Nu-mi explic tupeul si impertinenta domniilor sale!
 Sau, tradus cum este posibil sà aibà  acestia ,,primà de Paste ,,?..SAU PRIMà DE CONCEDIU DE 80 LA SUTà ..PLUS RESTUL CARE-I SI MAI EXAGERAT?
Aveti impresia cumva impresia ca nu se gàsesc inlocuitori, cu toti somerii care sunt in tarà? Cum s-a ajuns ca acestia sà aibà un salariu mai mare decat UN MEDIC in primii ani de profesiune?
Mi-e si rusine sa mai spun cam ce fel de fetze de ...tzigani scarbosi aveau unii ...ce se pretindeau nedreptatzitzi si furazti de catre Stat...
  Vreau sa va spun si of-ul meu, al unuia ce a stat destui ani, ca student prin Capitala!
 Treaba e  destul de simpla!

In nicio tzara din lume n-am vazut soferi mai tupeisti la transportul public. Daca va uitati, toti s-au baricadat in cabina lor ca sa nu aiba niciun contact cu restul calatorilor, ba unii si-au sigilat cabina ca sa nu le iasa aerul conditionat vara inspre amarastenii care mor de cald. Unii conduc ca bezmeticii la ultima tura, ca sa ajunga mai repede acasa. Altii franeaza de parca ar transporta cartofi, nu calatori.


Iar acum si-au bagat picioarele in ele de legi ale grevelor, n-au anuntat pe nimeni inainte si ne-au lasat pe noi, asemeni unor fraieri care le platim salariile cu ochii-n soare. Ca nu le mai ajung salariile duble fata de profesori debutanti in UNIVERSITATZI...

Mi-e sila de nesimtirea asta si de prostirea "pe fatza" a noastra.

Ah, si ce sa mai zic de conducerea RATB care cheltuie banii pe autobuze Mercedes Citaro, cele mai scumpe cu putinta, dar nu le doteaza cu aer conditionat. Nu erau mai bunele mai ieftine dar dotate?
 Dar poate ca asa meritam, asa ne place...si nimeni nu misca un deget in acest sens!
 1 Aprilie a trecut!
 Eroarea grevei si neputintza tuturor partilor implicate, atat oamenii ce isi revendicau banii cat si proasta menageriere a primarului ce a avut "geniala" idee de a reinventa maxi-taxi-urile a trecut!
 Totul este pe cale sa devina pasnic, fara de nicio tulburare!
 Romania respira, traieste, se bucura si zambeste! Programul de reabilitare a oamenilor muncii se apropie de finalitate!
 Vara fierbinte este pe cale sa vina in tromba si odata cu ea si mirosurile specifice acestor infecte mijloace de transport!
 Pana la o alta pacaleala, sa auzim numai de bine, fara de cearta si alte revendicari, deoarece chiar nu isi au rostul si nu rezolva mai nimic...
 Intr-un fel, fara sa vrem ne meritam soarta, aceea a unui popor ce nu stie nici de ce , nici unde , nici pentru ce ar fi si ar avea ceva de realizat, de spus !
 Calatorii usoare si fara de patanii va urez si eu si...de-abia astept revenirea in Bucuresti, in mijloacele de transport...
                                                Zadkielix alias D.M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu