Translate

luni, 5 aprilie 2010

A DOUA ZI DE PAŞTI DUMINICA TOMII -ÎNTEMEIEREA PREOŢIEI


19. Şi fiind seară, în ziua aceea, întâia a săptămânii (duminica), şi uşile fiind încuiate, unde erau adunaţi ucenicii de frica iudeilor, a venit Iisus şi a stat în mijloc şi le-a zis: Pace vouă!



20. Şi zicând acestea, le-a arătat mâinile şi coasta Sa. Deci s-au bucurat ucenicii, văzând pe Domnul.



21. Şi Iisus le-a zis iarăşi: Pace vouă! Precum M-a trimis pe Mine Tatăl, vă trimit şi Eu pe voi.



22. Şi zicând acestea, a suflat asupra lor şi le-a zis: Luaţi Duh Sfânt;



23. Cărora veţi ierta păcatele, le vor fi iertate şi cărora le veţi ţine, vor fi ţinute.



24. Iar Toma, unul din cei doisprezece, cel numit Geamănul, nu era cu ei când a venit Iisus.



25. Deci au zis lui ceilalţi ucenici: Am văzut pe Domnul! Dar el le-a zis: Dacă nu voi vedea, în mâinile Lui, semnul cuielor, şi dacă nu voi pune degetul meu în semnul cuielor, şi dacă nu voi pune mâna mea în coasta Lui, nu voi crede.



Ioan, 20, 19-25 –
http://bibliaortodoxa.ro/

"Hristos a Inviat din morti. cu moartea pe moarte calcand si celor din morminte, viata daruindu-le!"

                                                                                               Zadkielix alias D.M

Un comentariu:

  1. Iti multumesc mult si iti doresc tot binele ,tie si tuturor celor care ma incurajeaza si imi sunt alaturi ,fie si virtual.
    Nu am cuvinte sa spun cat de mult ma impresioneaza aceste gesturi.

    RăspundețiȘtergere