Translate

duminică, 7 martie 2010

Muzica intre nou(scari rulante) si vechi( fragmente de sonata de vioara solo a sec. XX)





Cu puțină muzică, 66% dintre trecători au preferat să urce scările la pas, deși lângă erau scări rulante...

Si o bucata muzicala (ce imi face placere sa o am si eu in repertoriu), de-a dreptul minunata!A doua miscare- Fugato a primei sonate pentru vioara solo de E. Ysaye, fix de la inceputul...secolului XX, interpretata antologic de violonistul rus Ilya Kaler!



 Auditie placuta!
                                                        Zadkielix alias D.M

Un comentariu:

  1. Dupa ce am stat jumatate de ora sa-ti dau raspuns la cele 2 comentarii facute de tine ,am apasat gresit pe o reclama de pe blogul tau (in loc de editati) si s-a dus de rapa totul.
    Iarta-ma dar acum chiar nu pot lua totul de la inceput ,voi reveni.

    RăspundețiȘtergere