Translate

duminică, 3 ianuarie 2010

Ganduri la inceput de drum,borna 2010

Pe mine anul 2010 mă sperie.
 Poate ca vi se va parea o aroganta cele scrise
Dacă în 2009, din motive propagandistice, criza a fost pomenită mai mult ca o problemă a altor ţări, cred că în 2010 se va diminua, cu anumite sacrificii.Depinde, in mare masura de fiecare!
 Bineinteles, in cateva randuri am sa expun cate ceva!Nu am pretenţia unei analize, nu mă pricep, dar aşa simt că se va întâmpla.
Greul l-a dus anul 2009 sectorul privat, la anul vine rândul bugetarilor, din care fac si eu parte!
Ne va ramane la primăvară să vedem cum anume  am trecut  iarna!Poate parea o provocare! Am o mică nedumerire pe care am exprimat-o de mai multe ori:
 De ce anume ,pe langa mesajele de..."'an nou ,an bun", unii sunt deja stressati ca nu au de unde si nu au ce (mai ales acest aspect) sa lucreze, ca tarifele vor urca (daca nu cumva nu s-a produs acest inevitabil) sunt inserate si pseudo- analize lpe diverse canale media ce spala , (da, oameni buni!), SPALA constiinte, in stare pura!
Imi este ...nu stiu cum sa mai arunc un ochi pe diverse publicatii sau sa incerc a intelege cate ceva, de cum intru in contact cu...asa zisa realitate!
Nu cumva ,in 2 timpi si 3 miscari se va produce si urmatoarea miscare? Aceea de a arunca vina, exact cum paseaza unul altuia responsabilitatea, dand vina pe altcineva?
Pana una alta, personal m-am bucurat de Sfintele Sarbatori, i-am multumit Bunului Dumnezeu ca m-a invrednicit de aceste momente cu adevarat univce, magice ce le-am petrecut in compania celor cu adevarat dragi (familie,surori, veri, cunostinte ) ce mi-au creat si (nu o spun si o scriu degeaba) acea stare cu adevarat binecuvantata, aparte!
Sa auzim cu bine si de bine in acest an 2010!
  Cu cele mai bune si alese ganduri, tuturor cititorilor mei fideli, vizitatorilor mei etc
                  Zadkielix alias D.M

Un comentariu: