Translate

miercuri, 20 ianuarie 2010

Ceva rostit cu prilejul examenelor "supreme"

Motto:
„Nu te intreba ce poate face ţara pentru tine, ci ce trebuie tu sa faci pentru ţara ta.”(John Fitzgerald Kennedy)
  IMPROVIZATIE LIBERA




Uneori nu mai am cuvinte! Da, mi se intampla!
 Nu e aceeasi senzatie cand te uiţi la ce se întâmplă şi te cruceşti.Nicidecum!
 Apar doar anumite momente in care absolut totul e dat peste cap!
 Si nu e din cauza mea generat ci, "asa e,", "asta e traditia", "iti trebuie rabdare..."Totul pare să funcţioneze anapoda, asta în cazul în care funcţionează ceva cât de cât.
Parca imi si vad anumite lucruri ca sa nu zic situatii!
 Similar acestui lucru am o singura imagine!
 E destul de plastica..
 Observi deodata vehiculul pus tot timpul în faţa bovinei şi te miri de ce  Dumnezeu nu poate sa se urneasca,chiar nu merge...
Se mai iveste ici unul din cei care umblă cu jalba-n proţap, cu atitudinesi, fara sa fie "in litera Regulamentului", fara a face pe interesantii  se întreabă  cate un moment:
„Oare chiar merit eu aceste tratamente? Chiar nu am înlesniri şi drepturi? De ce? Ce am făcut pentru asta?”
De ce as merita oare tratament special? Doar pentru că exist?
 Ehh! E o poveste cu adevarat lunga, CE DE 6 ANI PARCA NU SE MAI TERMINA!
 NUMAI CA ACUM, "TOTUL E PE BANI!"

Exclusiv,garantat!
Am ezitat putin inainte de a incepe sa scriu aceste randuri.Am ajuns la final! Mi se pare chiar o lipsa de decenta sa expun aici o astfel de problema spre dezbatere. Nebunia din ultimele zile, zapada cazuta, drumuri etc se leaga si de starea de spirit tot mai iritata a unora! Nu ma integrez pe-aici!
Si mi se pare  ca  perioada de examinari  e pe cale sa devina o amintire, dar as dori-o placuta! Chiar tot mai mult  decat transcendenta. Inevitabil, ajungifata in fata cu propozitia care lamureste totul – Exista Dumnezeu!
Rostita,  PROPOZITIA  e mai mult decat adevarata!
 E luminoasa, datatoare de speranta si rezultate!
 Deoarece , numai Creatorul, cu slujitorii Lui- ingeri,oameni alesi etc lucreaza cu pacatosi de alde mine ce si-au permis sa improvizeze pe asemenea teme!
 Sa mi fie cu iertare daca am exagerat!
 Ganduri alese , nobile!

                                                                                   Zadkielix alias D.M


              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu