Translate

joi, 31 decembrie 2009

Exercitiu de sinceritate la final de An 2009 inceput 2010

Exercitiu de sinceritate
Daca promisiunile politicienilor rareori sunt luate la verificat la incheierea mandatului, eu voi proceda altfel. Am facut o recapitulare a pronosticurilor de orice natura, insa pe plan economic, anul 2010 nu va excela!
Recapitularea este mama invataturii!
De aceea, in catecva paragrafe am sa explic acest mecanism!
Nu stiu daca am prtegatirea necesara, insa vestile "imbucuratoare" cu inevitabilele scumpiri (prima la energie electrica cu 35 %, inca de pe 1 Ianuarie) cat si disponibilizarile masive ( nu numai in sectorul bugetar...) imi creioneaza un an de lupta, un an de multe si inutile convulsii!

Este un exercitiu de sinceritate pe care il consider necesar pentru dumnevoastra,cititorii mei, si e chiar interesant. Nu sunt chiar Comisia de Prognoza, dar fac scriu fara a dezinforma.
Si, fara de emfaza sau de rautate, exista (din pacate) si prin spatiul blogosferei destui de multi oameni ce vor si chiar creeaza confuzii si sporesc teama!
Marturisesc sincer ca aceasta este placerea mea, de a scrie , de a fi conectat si de a face tot posibilul sa ma informez mai intai pe mine corect.Treaba nu e chiar simpla!
Ca si in viata reala, mai mereu unii arunca "PASTILE" SI INTRETIN DEZORDINE MENTALA ETC PRIN fel de fel de "injectii", "frectii" etc
Dupa, am descoperit ca e o placere de a sti ce anume se intampla prin preajma mea,fara a ma considera superior sau "special" mi-am creat aceasta oportunitate de a transmite stirea sau stirile prin intermediul internetului, implicit a jurnalului-a scrie pe blog!
Nu am avut intotdeauna dreptate, dar in general ceea ce am scris a fost apreciat dar si polemizat, controversele sporindu-mi atentia asupra modului de a prezenta , de a ma exprima!
p.s
Aceasta POSTARE SE DORESTE A FI MAI MULT DECAT UN EXERCITIU TEHNIC, DE A SCRIE "LA OBIECT!" De aceea, l-am intitulat cu sinceritate, aproape ca o mini-analiza fara a fi prognozat ideal!
La Multi Ani 2010!

Zadkielix alias D.M

Un comentariu: