Translate

duminică, 4 octombrie 2009

Pamfletul meu

Pamfletul meu

Recunosc dintru inceput ca ideea e usor preluata si imbogatita! Din motive lesne de inteles nu voi dezvalui nici sursa si nici maniera n care am zugravit ( e actiunea aia de pus pe pereti fel de fel) in care am scris despre GB.
ASADAR, SPER SA IL REGASITI ASA CUM IL STITI!


Tara arde si Becali cel Razboinic si drept are fumuri de...candidat, ba chiar de viitor presedinte.
Al cui?
Poate al patronilor sinucigasi si al latrailor din Pipera!
Nicidecum al unei Romanii „ca soarele sfant de pe Cer”.
El are si vise.
Dar sa ni-l imaginam. Cum sta el, la prezidiu si se adreseaza cu „aroganta” ca asa vrea si e invatat, adica revine la ocupatia de baza...
Ba mai mult e sustinut de un puternic staff. Eram sa auit de ceea ce detine si ceea ce este. Un europarlamentar ce are valoare de necontestat,poate in acel esichier politic disnspre Bruxelles in Oceanul Atlantic.
Nu doresc decat sa vi-l imaginati dumneavoastra.

Recent am surprins cate ceva din vorbele sale de”duh”, nu cele smerite ce sunt spuse cu atata zgarcenie, ci acelea ce fac...deliciul presei, al oamenilor ce cu siguranta il au (e adevarat!) ca ...posibil mentor, model.

..............................................................................

-“Bah zdrentelor! Bah, hahalerelor care sinteti voi hahalere, io, George Becali, “mare voievod si DOMN si ce mai vreti voi”, m-am hotarat sa-mi anunt candidatura la presedintia Romaniei!De acum-ncolo sa nu mai imi ziceti mie nimic da rau! Bah jalnicilor! Bag comunistilor, f****-va-N *** SA VA *** , bah ,sa nu va puna dracu’ sa nu ma votati, ca ma enervez acuma si va iau pe toti “pe partea economica”, de nu va vedeti !
Vreau sa va spun, inainte de orice, ca mi se rupe p _ _ _ de toti papagalii astia care mai candideaza !
Ba baiatule, pai eu ar trebui…, io-s Gigi Becali, eu ar trebui sa fiu ales presedinte de stat, ca io sint “Razboinicul luminii, m’ai inteles ? Si stii cum fac? E foarte simplu!Ii spulber pe toti din primul tur, m’ai inteles, pac-pac !Ca sa nu mai stau cu emotii! Uite asa simplu!
Sa vezi tu, ma baiatule! Eu nu numai ca o sa zic si o sa vorbesc asa deschis! Da la ce lucruri cunosc io o sa am numai si numai de castigat! Gata, m-am saturat de toti comunistii astia! Le sau asa cu sunet , asa pac-pac!Ca si pe bagabontii si pe toti derbedeii astia, si o sa iau 90 % , sa vezi tu, ca atat o sa iau si’o sa’i distrug pe toti ! Pai e greu ma baieti ma cu Becali, las’ c’o sa vedeti voi! O sa vedeti voi cat de mult il iubeste lumea pe Becali in tara asta ! Ce Basescu?! Ce Crin Antonescu?! Ce Oprescu?! Baremi de fudulul ala de Geoana nu mai zic!…
Pai pe mine ma cheama Becali ba ! Hac ! Hac!
Hmmm!Ma scuzati, am mancat dimineata niste branza d’asta telemea da oaie d asta barsana , bah si-am niste jalagai d asta adica...niste arsuri stomacale, m-ai inteles tu pe mine asa?Da-mi trece, n-ai tu grija!
… Ba baiatule , eu Becali, pai ce e cineva mai cunoscut ca mine in tara asta, io-s Becali! Pai te intreb io asa cine n-a auzit de George Becali ? Eu fac cand vreau ce vreau in tara asta, m-ai inteles ? Pai ba zdrentelor care sinteti, astia care mai candidati, va fac tandari, tandari va fac pe toti ! E greu cu Becali ma baieti, ma!
Io, Becali, cand oi fi eu presedinte, o sa inchid toti infractorii din tara asta, pac-pac ! Simplu! Fara povesti, fara procese, fara justitie! Io s autoritate! Bah baiatule! Jur ca pe absolut toti hotii, toti derebedii, toate puslamalelele si toti drogatii aia de suporteri care striga toata ziua “Pleaca Becali din Ghencea!” si “M_ _e Becali”, la puscarie cu ei! Pai pana cand ma “M_ _e Becali, m_ _e Becali”, las’ ca va arat eu voua ! Ajung eu presedinte, sa vedem, ii mai dati voi m_ _e lu Becali ?… O sa vedeti voi ce fac eu si la Steaua, 20 de ani la rand o sa iau campionatul ! Ii aduc si pe aia, pe Messi – Lessie ala de la Barcelona si pe Rolando sau Ronaldo cum i-o zice ca mi se plimba limba-n gura numai cand il vad care e asta care e acuma la Real Madrid, vorbesc eu cu Giovani, ii dau si lui un comision, ceva si gata !
Fuck (Fac) Romania ca soarele sfant da pa cer, m’ati inteles ? Asta’i pohta ce’am pohtit eu, Becali! Si’o sa vedeti c’o sa fac ba fratilor ca pe toate hahalerele, de mana mea o sa fuga, o sa starpesc ca pe niste gandaci d-aia puturosi! Pac-pac!De ce? Pai e simplu! Ca pe mine Dumnezeu ma iubeste si ma ajuta! Si mai stiu ceva ca pa mine ma cheama Becali, ba baiatule ! Pai cine e mai tare ca Becali ma, spuneti voi, e vreunu’ mai tare ca Becali in Romania? Ia sa-mi zica unul care e mai tare si la fotbal, si la politica, si la ce vrei tu! BA BAIATULE BAH, Becali e numaru 1 !
Si o sa fac de toate ! O sa curat tara de lepre, de nemernici, de securisti si comunisti si dupa o sa aduc valorile, ma baiatule! Ca sa urnim tara asta ! Si o sa respect valorile! O sa fac ca tara asta sa straluceasca !
BA MAI MULT! Uite asa, fara sa mai ma laud ! O sa aduc si o sa fac biserici ma tata! Ca pe mine Dumnezeu ma ajuta! Si io stiu ca unde dai si Lu Dumnezeu ii place de esti om adevarat!
In afara de asta o sa-mi chem zilele astea nepotii si toate rudele mele, ca eu am neam mare, m-ai inteles, ne strangem toti la Cotroceni (parca nu ca e prea mic) mai bine la Victoria sau la Bamboo, sa vedem unde gasesc mese libere, inchiriez eu tot, pa banii mei, si facem asa o sedinta de brainstorming, – unde o sa vorbesc numai eu, sa-mi spun io viziunea mea politica -, cu sampanie si cu seminte prajite, pana a doua zi dimineata, si scoatem un program de campanie scula, asa cum a avut negru’ ala in America, Omaba sau cum il cheama pe ala, ca nu mai stiu…
O sa am 4 sefi de campanie, ca io am bani, nu ca astia, care au cate unu… Pa mine ma cheama Becali, si daca ma cheama Becali, imi iau cati sefi de campanie vreau eu… Am vorbit cu astia cu alde Moraru, si cu ala de la Sport.Ro, si cu al de la B1, ne’am inteles… Le’am spus , ba baieti, va dau 10-20-30 de mii de euro, la mine nu conteaza banii… Si cu asta, cu Madalin Ionescu asta de la televiziunea lu Felix si cu Dan Diaconescu, care va fi coordonatorul stafului meu de campanie…
In continuare, o sa va prezint echipa mea, oamenii mei de incredere, asa cum am vazut io ca fac astia acuma, politicienii astia de doi lei, cu care o sa matur eu pe jos cu ei, m’ai inteles ?…
Prim ministru - Valeriu Argaseala, cunoscut si sub apelativul de “Valica cel Viteaz”
Vice – premier – antrenorul Stelei, oricare ar fi el ! Aici ma bag ca Steaua este Steaua!
Ministru de interne – Catalin Zmarandescu, la cererea peluzei Sud din Ghencea ! Sa-i vad io atuncea pe derbedeii astia de suporteri, daca mai are vreunu chef de sex oral cu patronu’ !Daca nu ti-i bag si mai nainte ti-i „mangaie” Zmarandescu astia asa nitel...sa mai –mi zica mie cineva ceva....
Ministru de externe – EBA, am vazut’o eu la Parlametu’ European, se descurca fata , se imbraca frumos, postul ii vine ca o manusa, mai ales ca vorbeste bine orice limba ( mai putin limba romana) Aicea las ca am eu grija . Il rog pe Patapievici sa ne mai spuna una si alta
Ministru apararii – Zapata si Tatarusanu, alternativ. Ii convoc in functie de cate minute fara goluri au, ce naiba! E profesionalism nu jucarie, tata!
Ministrul educatiei – Mitica “Corleone” Dragomir, pentru experienta de viata si pentru firea sa “vizionara”. Sa vezi ce o sa zbarnaie profesoriii ! Sa vezi ce brici si ce salarii p-latite la zi vor avea , ca sa nu se mai planga aiurea ca pe vremea Abramburicii si sa faca tam-nitsam greve d astea! Las pe mine!
Ministrul sanatatii – Cristiano “Tra-la-la” Bergodi, din motive pe care nu le mai repet aici ! El e cel mai in masura sa va vorbeasca! Si-i dau si un bonus daca ii vindeca pe toti! Pa cuvantu meu da onoare!
Ministrul muncii – Banel Nicolita, ca mi’a zis mie Piti asta ca Banel asta munceste la meciuri ca nebunu ! ( am vrut sa’l pun la agricultura, ca cica ara terenul bine pe dreapta, dar acolo aveam deja omu’ meu) Dar las ca e sufletist si e un model pentru societate!
Ministrul turismului – Mihaita Plesan, pentru toata experienta pe la toate cluburile din tara, pe la care a jucat numai cu sufletul, nicidecum pentru bani!Sa vezi tu ce turisti o sa aduca si ce bani o sa produca, mai ceva decat Udrea si Agaton la un loc!!! Ba baiatule, sa mor daca te mint!
Ministrul IMM-urilor – Marian Iancu. Asta e prietenul meu ! Si e un om d asta cult, vorbeste frumos, nu sa inflameaza dageaba, e ardelean
Ministrul economiei – Cristi Borcea, ca e asa el mai caine. HA-HA-HA HA-HA! Nu de alta, da sa nu mi sata toata haita aia da la Dinamo ca astia nu ar avea portofoliu, ma-ntelegi tu pa mine?Si plus de asta baiatul si-a testat toate aptitudinile manageriale la echipa, la Dinamo ca d aia il pun io aici la economie! Ce naiba?
Ministrul agriculturii – Adrian Porumboiu. Atat!Sa vezi ce mecanicizata si supra-populata agricultura o sa avem ca no sa avem hambare si silozuri dastule....
Minstrul finatelor – George Copos, cu laudatio.E baiat dastept! Tine de bani!
Minstrul justitiei -Mircea Sandu, zis Nasu’ , prin rotatie o data la 6 luni cu Penescu Cornel! Ca doar nu o sa stea el singur la bulau! Daca se obrazniceste, il bag io la bulau!
Ministrul comunicatiilor – antrenorul secund al echipei Steaua, oricare ar fi el, pentru ca el are legatura permanenta intre loja si banca tehnica
Ministrul culturii – Vasile Turcu, zis si “Omul cu mistria”, pentru toata coerenta si fluenta exprimarilor sale televizate, prin rotatie cu Cornel Dinu. Da mai bine pa Dinu l-as face emisar in strainatate!(E ceva mai cult ca mine si vorbeste mult! Ma mai intrece asa, dar nici io nu ma las!) Ha-ha-ha!
Ministrul tineretului si sportului – Jean Padureanu, zis si “Lordul” sau “basinosu’ ala batran”, pentru ca a demonstrat ca numai sportul are prioritate si la batranete ! Nu de alta , gandeste-te ba baiatule ce strateg fin e! Cata dovada de minunate organizari de cooperative si reciprocitati are... Ba baiatule!
Ministrul relatiei cu parlamentul – Romeo Surdu, din motive pe care nu vreau sa le dezvalui dar pe care le banuiti cu totii!
Procurorul general al Romaniei – Judecatorul care m’a pus pe mine in libertate. Sa –i dea Dumnezeu sanatate!
Consilieri personali – Giovani, Victor si Virgil Becali Astia sigur trebuie sa stau cu ochii pa ei mai ceva decat pe Borcea Butelie sau Turcu Pitic Minune cu Mistrie ca , daca ii las liberi, ba baiatule, ma sapa astia!
De fiecare data cand ceva nu merge bine in Romania, schimb premierul si vice-premierul , si cu asta basta !
Pa banii mei, fac numai ce vreau eu, schimb cati prim-minstri vreu eu, sa fie clar !
Hai gata, ca ma grabesc, tre’ sa ma duc sa ma apuc de lucru. Tara asta ma vrea si oamenii astia ma asteapta mai ceva decat Hristos! Hai ca m-am lungit prea mult, ma baiatule!
Si nu mai rade sau nu mai ma privi asa, ca sa nu cumva sa ma gandesc sa te pun la treaba acum!
HAHAHAHA!!! HAHAHAHA !!! HAHAHAHA!!! HAHAHAHA !!! HAHAHAHA !!! HAHAHAHA !!! HAHAHAHA !!!
Zadkielix alias D.M



Acest text este un pamflet !Acest text nu trebuie inteles ca atare!
Pentru alte comentarii, reclamatii sau sesizari va rog frumos sa comentati si sa va exprimati punctul de vedere!

Un comentariu: