Translate

vineri, 4 septembrie 2009

Constatarea mea un pic dureroasa

A venit toamna! A venit calda, plina de sperante!Nu cred ca acesta este insa principalul eveniment!
Mai degraba tensiunile se incearca a fi ...reincarcate!
De ce zic aceste lucruri si le mai repet?
Simplu, peste tot vuiesc ziare ce demonstreaza ceea ce se stie...Unii sunt mai rapizi si au "clont" mai ascutit decat altii si culmea isi impart dreptatea "legal", cu toate avatarurile ce le detin, netinand cont de nimeni si de nimic! In definitiv, nici nu ar avea de ce, deoarece notiunea de constiinta NU o mai au!!!
Urlu sau incerc sa ma stapanesc deoarece, si asa sunt considerat "reactionar" si unii ma intreaba de sanatate (stiut faptul ca acele lucruri care nu le sufar le elimin) si -mi recomanda prelungirea vacantei!
Dar parca m-am plictisit!
Aiurea, cum sa va spun aceste superbe zile sunt un adevarat dar pentru oricine, cu atat mai mult pentru mine!
Insa altceva nu ma lasa in pace!
Unii poate ma vor considera mofturos!
Nu e vorba de politica, stati linistiti!
Ci e de acea urma de a sti despre unii! Poate ca unii chiar incearca sa ma uite!
Dar, eu nu ii voi uita! Neah… Nu e bine. Acum am unde să spun tot ce ma doare. Uite, spre exemplu, acum pe mine mă doare foarte tare că unii parca sunt asemeni acelor creaturi -hobbiti din filmele sau literatura SF ce parca nu mai au sentimente nici logica....
Dar nu ma inspaimant cu aceste lucruri! Stiu insa ca le mai sunt util unora!
Si pot conta pe mine
Si celor care le-am gresit dar le-am demonstrat ca sunt OK de-abia ii astept sa si aduca aminte de mine, deoarece nu in uitare si ignorare consta fericirea de a te numi om...
Poate ca , acum cu aceasta idee si sentimente usor mai bulversate de o tristete voi incheia , gandindu-ma la ceea ce ma va astepta-la un viitor ceva mai luminos!
Ah , si inca ceva!
Ascultati super-melodia " Try to remember the kind of September!" Poate ca mie mi-au deschis unele amintiri...

Zadkielix alias D.M

2 comentarii:

  1. Asa va fi mereu...se va incerca sa se arate cat de mult se "chinuie" altii sa ne faca pe noi sa traim si sa ne fie mai bine...aparenta...mult respect si toate cele bune, colega:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci fain domnule!
    Sunt adevarate cele spuse de tine!
    Insa, nu se prea aplica ele , asa in realitate ca...uneori deranjeaza!
    Din pacate...

    RăspundețiȘtergere