Translate

luni, 6 iulie 2009

DEEA Episodul 32

Avem oare timp pentru toate?
Avem oare noi timp sa ne-alungam intrebarile, sa amanam raspunsurile?
Oare avem timp sa sfaramam un vis si sa-l reinventam,fara sa ne lasam in valtoarea acestei lumi de-a dreptul innebunite de te miri ce..?
Cred ac exista mai mereu o explicatie sau cel putin cateva solutii!
De ce?
Simplu!
Noi toti avem timp sa ne facem prieteni, sa-i pierdem,chiar sa mai si promitem ca suntem...oameni!
NU VREAU SA FILOSOFEZ SI SA TE INTRISTEZ DEEA,insa CU SIGURANTA vom avea timp pentru toate.
Nu ca nu as fi eu de neinchipuit sau ...fantastic, insa e timp pentru putina intelegere...
Si cred ca pe acest fundament se bazeaza si aceasta relatie cu totul si cu totul speciala cu rine, scumpo!
Mai cunosc si acel adevar ce odata probat si de altii si experimentat are acea forta nemaipomenita...
Cei care sunt cinstiti cu ei insisi ajung mai departe in viata!
Am invatat ca viata iti poate fi schimbata in cateva ore
Poate ca ai remarcat ca niciodata, in pofida a ceea ce comunic nu am incercat sa ma dau altcineva...Nici nu mi-as fi permis cu asa un inger de fata cum esti, cum de te-ai prezentat si acceptat inca de la primele conversatii!
Si pentru acest motiv sunt constient ca exista acel sentiment de incredere, de respect si acel frumos si nobil sentiment de iubire!
Sper din tot sufletul ca sa invata sa te iubesc, ca la randul tau sa ma iubesti si in acest demers sa se creeze o comuniune, o forta de nezdruncinat!

Ca sa nu inchei siropos,iti voi spune , draga mea doar atat!

Fii Bazata!

Zadkielix alias D.M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu