Translate

sâmbătă, 4 iulie 2009

DEEA Episodul 30

Stau si ma gandesc bine cum de ...mi s-a intamplat mie asa ceva...Cum de am ajuns sa fii meritat...sau sa imi fi imaginat...
Sunt cateodata depasit de acea intamplare (mai mult decat binevenita) de a face rost de adresa ta...chit ca a fost uan electronica.
Acum, dupa un anumit timp ,fara sa par eu fariseul punctual(doar aseara am promis si am...intarziat) am sa revin la acea cugetare ce am citit-o, am cautat-o si o voi relua deoarece are tocmai acea profunime a trairii si agandirii-"Dragostea este adevărata slujbă pentru Dumnezeu."(definitie si mod de a caractetiza acest unic sentiment de catre Sfantul Ciprian)
Mai mult decat sigur ca dragostea este o virtute, o calitate ce se revarsa de Acolo de la Dumnezeu.
Nu voi mai filosofa pe marginea acestei definitie, insa nu voi ezita niciodata sa cred ca dragostea trebuie sa fie pura asa cum a fost si este misiunea ce o avem fiecare incredintata de Dumnezeu...
Poate ca pentru noi muritorii ramane un fapt mai mult decat incredibil cum se poate produce acest atribut dumnezeiesc si aici in aceasta viata....
Nu stiu daca am reusit sa explic ceva prin aceasta, insa tu DEEA sper sa ma intelegi ca esti o persoana cu totul si cu totul speciala, in sensul cel mai frumos si inalt al termenului de a avea si de atine...la mine!
Cu siguranta,fara a gresi sunt ferm incredintat ca acest episod iti va placea cu mult mai mult decat cele ce le-am scris, din simplul motiv ca nu am excelat in declaratii si efuziuni romantice si am incercat sa apropii acest termen de sfera Divinului!
pe final vreau sa-ti amintesc cat insemni tu pentru mine DEEA si sa-ti spun cat te iubesc!!!

Zadkielix alias D.M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu