Translate

miercuri, 1 iulie 2009

DEEA Episodul 26



Draga Deea,
De-ai stii cu ce parere de rau m-am despartit pe mess(starea mea de oboseala ce ma afecta era una critica) sa nu ti inchipui!
Doamne Dumnezeule, si asa cum am promis un somn binefacator de cateva ore m-a repus in picioare si , primul gand a fost sa public si eu aceste cateva ganduri cu si despre tine.
Pe aceasta cale iti urez si o sa ma rog pentru tine si pentru aceasta incercare a ta ..Cunosc ca aceasta sanatate e ceva pretios!
Si ca sa nu crezi ca ar fi vorbe goale am mesajul care cred ca l-ai invatat si a devenit un refren: Te iubesc scumpo la nebunie!
Poate ca pentru lume esti doar o persoana oarecare, dar pentru mine tu esti ceva special. Si acum sa nu crezi ca as dori sa mai comunic...Chit ca vei fii in spital,si as cunoaste macar un simplu numar de telefon, as veni pana la tine!
Si s constient ca in viata nimic nu e usor si orice lucru important se obtine cu efort sustinut.
Si sunt constient ca tii la mine , ai incredere in mine si pentru mine esti deja o invingatoare.Si , mai mult decat atat cu acea speranta in Dumnezeu ma voi ruga ca aceste lucruri sa ne apropie dince in ce mai mult, in caz ca eu mam purtat sau ti-am gresit...
Te iubesc zano!
Zadkielix alias D.M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu