Translate

duminică, 5 iulie 2009

Aproape de un nou inceput

Am cîştigat din principiu!
Nu o sa mai povestesc acum acele amanunte!
Am trait asa de fain ca intr două poveşti in care eu m-am etala ca haiducul,rebelul (banditul simpatic) care îşi face singur dreptate, şi e singur împotriva stăpînirii,împotriva tuturor celor ce ma vedeau aproape "sa dau coltul!"
In schimb sunt perfect constient ca am avut numai si numai de castigat!
POATE CA am avut si acel noroc ce ma caracterizeaza mai totdeauna, oamenii de calitate (la momentul oportun) cat si acea regasire a mea!
In schimb, toti trepadusii au facut cale intoarsa si au urlat de oftica...Ca sa nu fiu sarcastic, ei s-au asemanat acelor vulpi ce nu pot sa deguste din principiu din strugurii viei datorita inaltimii...
In aceste conditii toate aceste randuri sper ca v-ati dat seama ca aceste randuri nu se intamplau daca nu cunosteam, asa ca o comoara de mare pret şi ofata curajoasă, plina de calitati si extrem de iubitoare si intelegatoare...
Nu o sa ma plang acum daca exista asa cevasi nu o sa insir toate acele lupte "surde" care s-au tot insirat, insa de luptat împotriva tuturor mi-am propus sa nu devina doar un capriciu, ci o constanta...
Pai, cum sa mi explic, atunci cand ajut la "n" examene fel de fel de colegi cu informatii si, ca un facut, numai eu am o nota de toata jena, nemai punand si aspectul ca pentru unele somitati eu sunt doar definitia imposturii transpuse prin niste "aprecieri" extrem de imbucuratoare, elogioase!
Nu spun ca eu as fi meritat, dar e ceva de-a dreptul fantastic! Nu vreau sa-i mai atac, dar acum e de-a deptul penibil daca pana si eu am devenit un anti-exemplu!
Sunt constient ca amriscat si mi-a placut acest "joc"-de acum nu numai ca o sa le "dedic" orice, dar voi actiona in asemenea hal incat JUR ca nu vor intelege NIMIC!!!
CONSECINTELE NU MA VOR calma niciodata! e DE LA SINE INTELES CA mai mereu am incercat SI REUSIT in a-mi depăşi condiţia. Am cîştigat două “victime” de poveste. Nu o spun decat asa,ca un etern balcanism, deoarece nu sunt excepţii de la reguli!
Or sa ma regrete multi! Am tot fost "baiatul bun", blan dar de acum INTORC FOAIA domnilor!
Mi se pare echitabil...Daca cu bine m-au tratat cu rau!Acum mi se pare cît se poate de normal sa mai variez repertoriul!
P e final vreau sa va mai spun...
De abia astept sa termin si urmatorul ciclu, sa ajung undeva sus si ...sa trec la operatiunea "curatenie"...Va asigur ca "prietenii" mei or sa ma pomeneasca!!!
Oamenii îşi aleg propriile mituri, aleg poveştile şi personajele care le aprind imaginaţia şi cu care se identifică. Aviz celor care imi vor face campaniile extrem de "apetisante", picante! Am o presimţire că Dumnezeu nu ma va parasi si mi va ajuta si de aceasta data...
De abia astept acea zi!Cu SIGURANTA ajutorul divin ii voi termina pe acestia, care acum se bucura ca ...am fost infrant, insangerat...
dar nu e chiar asa...Mai degraba ei sunt perdantii...deoarece nu au ceea ce am eu, acel spirit de a le spune şi adversarilor ca şi tuturor prietenilor:" Asta -s eu!"
si " Fiti Bazati!"
Zadkielix alias D.M

Un comentariu:

  1. Nu te schimba si mentine-ti spiritul de lupta pentru ca Dumnezeu a fost,este si va fi langa tine...cat despre ziua cand cei ce nu merita vor pica de pe scaunele cu picior subtire pe care stau foarte confortabil acum, nu iti face griji ca va veni...si eu sunt scarbit de multe, dar stiu ca doar de mine depinde pentru a ajunge unde imi doresc. Succes !

    RăspundețiȘtergere