Translate

duminică, 14 iunie 2009

DEEA Episodul 8-Fantezie matinala si ...duminicala

Dragostea inseamna sa treci dincolo de idei preconcepute, de prejudecati sau inhibitii, dincolo de orgolii sau egoism. Este o definitie "clasica" din care sper sa invat,deoarece as avea numai de ...regretat, daca tu, DEEA,zana mea buna nu m-ai determina SA DEVIN dintr-un baiatel destul de incrancenat si cam neastamparat, intr-unul mult mai responsabil,matur etc

Si daca cel putin senzatia de idila cu inceput fantastic inca mai persista(totul datorandu-se tie, DEEA) NU-MI doresc sa am parte de esec sentimental deoarece nu cred ca ar fi ceva benefic...
Insa totul depinde in mare masura si de felul in care ma voi prezenta...
Mult-discutatul subiect "etern partener" ar cam trebui insa, cu masura si demnitate sa accepte de asemenea ca exista comunicare. Si pentru viitor,asa constanta PROMIT ca nu o s-o neglijez...De asemenea, fara sa par mai drept decat celebrul turn inclinat din Pisa, vreau sa stii un singur lucru...
Nu Imi DORESC sa imi bat capul toata viata cu cineva incapabil sa acepte greselile si erorile umane. Nu-i asa ca nici tu, dulceatzo nu ai suporta?

Poate ca nu, poate ca vei incerca sa schimbi omul de langa tine, uitand ca acest lucru este in cele din urma o chestie si buna si...rea!Insa s-ar dovedi fara rezultat, tinand cont ca fiecare e unic! .Fiecare insa , pe langa darul(HARUL) MOSTENIT DE SUS TREBUIE SA DEA DOVADA SI DE CEEA CE NUMESC EU ...adaptabilitate....


Se spune in general ca orice poveste, orice idila are un inceput...
La asta, cu siguranta fetele sau femeile au ajuns in timp sa-si creeze propriile reguli din limitele carora nu doresc sub nici o forma sa se sustraga. Dragostea se transforma treptat in batalia dintre el si ea...Sau cam cine ar iesi "in fata" in viitorul cuplu.
Nu sunt psiholog si nici nu am trecut prin viata , insa intuiesc aceasta inclestare atat timp cat nu prea conteaza mijloacele atat timp cat exista notiunea de orgoliu ranit.

Deci, intrebarea acea naiva pe care orice invatacel (mirandu-se) cu...."sa fie adevarat ca in dragoste si in razboi este totul posibil?" nu-si are rostul.
Si atunci MA mai intreb, oare este intr-adevar dragostea singura care anuleaza toate orgoliile si prejudecatile sau e doar o iluzie?

Cert este ca, oricat as incerca, este aproape imposibil sa nu-ti gresesc niciodata...Oare?
Insa fata de tine...(lasa-ma sa-tzi spun... partenerul meu, prietenul meu...),chit ca as raspunde aiurea cu un cuvant spus la manie, cu o decizie luata in mod egoist sau cu orgoliile mele vreodata,daca as recunoaste ca am gresit, oare m-ai ierta?
Si inca ceva, inainte sa inchei, DEEA!Sa ma ierti daca bat campii sau ma exprim atat de liber...insa libertatea este o alta calitate ce o apreciez la nebunie!!!

Zadkielix alias D.M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu