Translate

duminică, 14 iunie 2009

DEEA Episodul 7

Introducere
DEEA CREDE-MA ca esti lucrul cel mai de pret ce mi s-a intamplat in ultima saptamana...Stiin du-te atat de omenoasa buna, rafinata, ATENTA,etc am dorit , ca din ceea ce incerc eu sa leg fraze si propozitii menite sa exprime ceea ce si SIMT!
Poate ca ti se va parea mai altfel...Dar, cea ce se intampla cu mine, cu ceea ce mi s-a intamplat ca sa-mi imaginez ca esti chiar reala...
Stiu asta ca existi si cama simpatizezi si ,asa cum am remarcat te bine-dispun...Insa, fara sa dau in acele "fantezii" cu masaje sau alte chestii trebuie sa ti spun ca, cu fiecare zi,aproape cu fiecarze ceas ce trece, fara a vorbi (si faraa sti ultimele cifre din numarul de telefon) esti asa cum ti-o repet o ZANA BUNA.

De asemenea trebuie sa recunosc, pana in acest moent ca , cu inima deschisa si fara sa dau dovezi ca m-as chinui sa par natural. Sa fiu bine intentionat!
Poate ca , in elanul meu, acea infatisare de zana sa nu devina ceva ...departat, in sensul ca vei veni si ma vei vedea si voi veni si ne vom cunoaste!
Am impresia ca-mi doresc (simt,cred, sper) ca vrea o zana pe care trebuie s-o stiu ca este o fiinta minunata ce ii face placere pana si simpla binete...
Atunci cand te voi sti promit, ca si acum sa-ti fiu fidel...Poate ca sunt vorbe mari, dar de obicei le respect! DE CE? Simplu,DEEA nu sunt eu perfect (dar vreau sa fiu bun si sa evoluez) dar SUSTIN cu tarie ca s-ar putea sa descoperi ca se numeste dragoste sau iubire.
Sa ma insel eu cumva?

Zadkielix alias D.M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu