Translate

luni, 29 iunie 2009

Declaratia zilei

Vanghelie: Impozitul forfetar este o chestie care te scarpini cu pieptenul pe spate

Marian Vanghelie, liderul PSD Bucuresti, a declarat luni ca, in opinia sa, cea mai proasta decizie luata de actualul Guvern este introducerea impozitului forfetar, care "este o chestie care te scarpini cu pieptenul pe spate"...

"Pot sa va spun ca vis-a-vis de toate discutiile pe care le-am avut azi privind toata actiunea economica pe care a dus-o Guvernul pana acum, din punctul meu de vedere, cea mai proasta actiune cred ca este impozitul forfetar.

Cred ca parerea mea personala, cea mai proasta actiune pe care a luat-o Guvernul din punct de vedere economic de la inceput pana acum este impozitul forfetar, si am spus si in coalitie si am sa spun pe toate drumurile pentru ca este anapoda, este o chestie care te scarpini cu pieptenul pe spate, daca ati vazut formula asta", a declarat primarul sectorului 5.

Pe de alta parte, liderul PSD Bucuresti, Marian Vanghelie, a declarat luni ca Guvernul trebuie sa "reflecteze rapid in perioada urmatoare, nu in sase sau opt luni" pentru ca a creat un blocaj in sistemul economic.

"Guvernul in urmatoarea perioada trebuie sa reflecteze rapid pentru ca a creat un blocaj in sistemul economic. Trebuie sa facem totul cu logica "necreind" probleme foarte mari bugetului. Trebuie sa vedem ce am castigat, ce am pierdut, cate firme am castigat, cate am pierdut, un calcul economic", a declarat presedintele PSD Bucuresti.
Exprimarea lui Vanghelie ar fi fost impecabilă dacă spunea impozitul "forfecar", nu forfetar. Dar este bine si asa. Suntem condusi magistral la pieire de scursorile bleoate , analfabete , barbare si hoatze .
Zadkielix alias D.M

Un comentariu:

  1. INTR-ADEVAR E REGRETABIL...Asa e cand "mintile luminate" sunt lasate in frunte...orbesc si ajuta si pe altii sa fie ca ei...

    RăspundețiȘtergere