Translate

miercuri, 29 aprilie 2009

Minte si suflet saui minte-(ma), mah,Disertatzio!

Minte si suflet...sau asa ceva nu prea mai exista...Mi-a trecut discret, ca o adiere de vant prin minte azi dimineatza o idee... De fapt nu era dimineatza, era o dupa-masa in toata regula..
OOPS, AM ZIS SA NU MAI FOLOSESC CUVINTE CA LEGE SI REGULA (ATENTIE nu e decat vorba de un accent si se schimba sensul!)
Asa, ca fapt divers ... De ceva vreme, senzatia de libertate si voiosie nu numai ca ma guverneaza, dar da pe-afara...
Am constatat (cu ceva lacrimi de crocodil) ca nu sunt in tempo cu maretzul proiect denumit Deshertarea, oops Dizertarea...Nu e asa e Dizertatzia...
Insa, nu m-am alarmat! Am recurs la medicamentul numit prudentza si, servit cu foarte multa voisie, ideile au inceput sa vina!
Una cate una...Asa cum razele soarelui cam inunda acest Pamant....Nu credeam ca acum, in cel de-al 12-lea ceas sa am asemnea interesante palpitatzii... Ca veni vorba, emotziile puternice nu se accepta sa fie traite doar asa , cu jumatate de gura...cu frica si cu multe "cutremure interioare!"
Nicidecum! Constatca a trecut acea moda de a "fi in regula", de a poza in constiincios si de a deveni o rotitza a acestui Sistem...destul de ciudat(ca sa nu mai zic multe....)
A trecut atat de repede vremea de cand nu am mai scris despre minte si suflet...despre lucruri cu adevarat nobile, pozitive incat am uitat de fapt despre ce ar fi vorba.Ca tot am asemenea ocazii, fara sa par altcumva...eu nu pot aduce alte posibilitati, decat unele chstiuni ce ma fac sa ma simt ca as deveni util!
E simpla aceasta vorba. Ma mir chiar ca la ora asta sunt in stare sa folosesc atatea argumente, eventual sa nu-mi aduc aminte de aceasta calamitate...
In rest, de abia astept sa termin aceasta aventura din viata mea, cu sufletul impacat , cu mintea limpede si amintiri frumoase.
CA DE RESTUL... MAI SUNT ANI CA SA LE ASEZE...
D.M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu