Translate

sâmbătă, 11 aprilie 2009

M-am saturat de cei ce imi vor binele si se comporta ca si cum as fi un ratat, un idiot sau o carpa ce vor sa o rupa in fasii.
Am stat si m-am intrebat daca nu cumva merit asemenea lucruri...
Am ajuns sama consider o mare problema pentru cei ce nu ma iubesc si ma considera o paria a acestei societatzi "multilateral dezvoltate" ce promoveaza numai unele aspecte ce se bazeaza pe influentze, jocuri de culise etc...
A, chiar am uitat sa va spun (asa ca fpt aproape divers) ca unora le place sa joace pe fatza si sa iubeasca minciuna, ipocrizia lor fiind mai ceva ca celebrilor farisei din timpurile vechi-Testamentare...
Imi cam pare rau sa admit semnea lucruri in care eu sunt pus...imtr-o lumina total nefavorabila...
Cat [priveste tpoata campania de subminare si de aducere in stare de nervi, de ametzeala si de surmenaj emotzional, atent planuit a fost "fin" conceput...ca sa fiu si mai bine redus la tacere, numai prin "litera regulamentului" special conceputa pentru oamenii deosebitzi ca domnul Serban Nichifor si sotia dumnealui -o adevarata doamna Liana Alexandra, cat indirect si asupra mea, un nenorocit de student masterand (intrat pe ultima suta de metrii a acestui turbat finish...)
Sunt de asemnea constient ca cei ce mi-au dorit si mi vor dori raul o vor plati, fara de tagada..
Nusunt prooroc, dar, de cele mai multe ori ei au recunoscut, intr-un final ca...daca mi se opun cu argumente false, rautae si dusmanie directa,toata cantitatea...insutita o vor..mosteni!
Nu este un blestem nu este o forma de aruncare de pietre, insa,ceea ce am scris si am creionat in cateva randuri mai mult ca sigur (nu stiu si nu conditionez pe nimeni) se va petrece....
Cu ganduri linistite, plecate de la senzatia de ura , de sfarseala si de razbunare aratata fatzish mie si acestor oamnei mai sus mentzionatzi va urez sa avetzi parte de niste Sarbatori ale Floriilor cat shi ale Sfintelor Pasti lpline in lumina Mantuitorului Iisus Hristos!
Doamne Dumnezeule ,iarta-ma de tzi-am gresit si ma invredniceste de iertare shi de recapatarea de fportze, de sanatate shi putere de viatza si de munca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu