Translate

sâmbătă, 11 aprilie 2009

CEVA cu …tenta de pasta!

aprilie 4, 2009

Reclama e sufletul comertzului!Nu o spun eu in premiera,dar parca in Romanica totul se probeaza…Absolutul nu are margini shi limite!PE CUVANT! PAROL, MON CHER!

Am ajuns sa ma consider nefericit… Nu ca …nu…ash avea de ce sau cu ce… Nu ma manii eu atat de ushor,acum cand caldura vine sa ne bucure!

Traiesc in aceasta tzara shi, in continuu reclamele ma agaseaza..Ma gandesc ca, aceasta “noua” forma de a vinde e ceva cu totul shi cu totul special pregatit…Nu de alta, dar ,modul de a prezenta orice e peste produs,mai….totdeauna!

Sa luam reclama cu care m-am exasperat ultima data…Cea cu pasta de dintzi…Nu o voi mentziona ,din motive lesne de intzeles…

De ce in reclamele la pasta de dinti cand se spala aia pe dinti nu au pasta de dinti pe… botic (oops pe guritza)? Pai ce fel de reclama e aia daca aia nu au bulbuci la gura, shi totul straluceshte de parca ar fi fost dezinfectata toata aria, mai ceva ca in filmele alb…fara de negru 9sau negri… :) ) )

Ma cam enerveaza astia cu strategia lor de marketing… Mai mereu o distrug si ne viruseaza, pe noi ,acesti soameni ce am dori sa luam decizii singuri si nu ferindu-ne de “boom-ul” mediatic….

Mi-e cam scarba si de cum rata cum isi taseaza(expresia de “a freaca dantura cu peria” mi se pare nepotrivita). E reclama la periutza de dintzi sau la pasta de dintzi? Pai ,cum sa va spun, as cam dori sa vad cum le curge …. amestecat cu pasta din gura ca altfel nu ma conving ca e bun acel produs.Ca shi un om 9sa zicem normal), am intreb oare cine vrea sa cumpere o pasta de dinti care nu face bulbuci? Am sau n-am dreptate?

Sau, ishi imagineaza divershii deshteptzi ca aceasta legenda va continua?

Sa fie bine intzeles…Calitatea primeaza shi, chit ca poate sunt altfel, nu ma impresioneaza o reclama atent shlefuita la orice fel de produs…

Aceasta ar cam fi povestea shi…parerea mea de consumator…

Zadkielix alias D.M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu